sunnuntai 19. elokuuta 2012

Jos kilahtais




- Mitä tekisit, jos sä voittaisit lotosta sen kakstoista miljoonaa?

- Noh, en mä ainakaan täällä näitä talonmiehen hommia jatkais - mä lähtisin...mä lähtisin Harvardiin!

- Vai Harvardiin! - Mitä ihmettä sä siellä tekisit?

- Se olis kato niin iso summa, ettei niitten tarttis maksaa mulle mitään, silti harvardoisin niiden putoavat syksyn lehdet ja jelppisin, jos niillä on siellä jotain pientä korjaushommaa - täytyyhän sitä isossa paikassa olla!

- Vähän oudolta tuo kyllä kuulostaa! Ajattele nyt, huvijahdit, St. Tropez,  Monaco, hienot autot...

- Ehei kuule, en mä mikään turha heppu halua olla! - Mun tarttee, tiätsä, saada tuntee itteni tärkeeks. Jonkun tittelin mä niiltä kyllä vaatisin, varmasti ne suostuis, kun se ei maksais niille mitään. Vaikka joku "Dear Fellow" - se on kato "Hyvä Veli" englanniks - olis aika hyvä, se tuntus tosi komeelta. - Sitä paitsi voisinhan mä sieltä aina toisinaan lentää Las Vegasiin ja hieman irrotella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)