keskiviikko 22. elokuuta 2012

Henkistä kasvua


- Mä oon nykyään niin onnellinen!

- No mutta, sehän kuulostaa...onnelliselta.

- Juu-u, sitä se on.  Kaikki alko siitä ku mä luin, tiätsä, terveyskouluttaja Sirkka Santapukin, sill on nääs sellanen firma , haastattelun. Sitä voi elää vaik 120-vuotiaaks, jos elimistö ruikkii paljon serotoniinia, dopamiinia ja adrenaliinia! - Niitä taas ruikkii oikein paljon, jos tuntee oivallusten ja onnistumisten iloa! - Se on vähän kun nousuhumalaa!

- Ilmankos...tuo kuulostaa tosi hienolta!

- Eiks kuulostakin. Mä olen tosin ehtinyt sen jälkeen jo vähän pidemmälle mun henkisessä kasvussa - mä uskallan näyttää mun tunteet, sanoo ei ja ottaa aikaa mulle itselleni! Sirkka on muuten vuoden 2009 Heinolan positiivisin ihminen!

- Mitäh! - Eiks Toni Wirtasta valittu?

- Älä nyt hullujas puhu, Sirkka on Sipe Santapukin äiti!

- Vai niin, mut nyt mun täytyy kuule mennä, moimoi!....







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)