maanantai 20. elokuuta 2012

Media, media näytätkö sarves - tuleeko huomenna pouta





Mä oon, totanoin, kaupp.tiet. maisteri, kylhän mä nää asiat klaaraan. 

Numeroit on sillee pieniä ja isoja ja sitte siltä keskiväliltä. Jos numero on isompi, niin sitten se on enemmän. Se on ihan näin simppeliä, kun sen oikein funtsii.


Kattos vaan, VR on toimittanut STT:n kautta uutisen, hirmu hyvä kun työaikaa säästyy eikä meijän tartte kirjottaa...ostetaan viel Lehtikuvasta joku oikeen hijeno kuva.

Meillä olikin just omatekemä skuuppi, hirmu hyvä Esko Ahon haastattelu...

Tää on kyl hienosti vertailtu,kun kymmenen vuotta sitte VR:n lipuista myytiin asemilla peräti nelkyt prosenttii enemmän ku nyt. Sillon ei tietenkään asemilla ollu niin paljo niitä vihreitä lippupömpeleitä kuin nyt...mun kotipaikalla Höynäsalossa ei ainakaan. Mut mitäs täs muistelemaan, taas tähän työntekoon...

Toi on kyl ihan kauheeta, että  tänä vuonna lippujen myynti asemilla on laskenu kakskytviis prosenttia, mistähän se oikein johtuu. - Mut ei se tähän kuulu, mä taidankin soittaa nyt mun kaverille, Spördelle, ja kehuu taas kuinka hienoo tääl meidän toimitukses on olla töissä! 

- "Spörde hei, mä täällä, tutkiva journalisti Hönde..."


Lipunmyyjän blues


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)