lauantai 21. huhtikuuta 2012

Hapankaalia ja jambalayaa















Ruotsin televisiolta saamiemme, Yleisradion välittämien, uutisten mukaan aivot ovat internetin suurkuluttajilta mennyttä tavaraa. Selkärangan rapautuminen, sokeutuminen ja yleiseen rappiotilaan vajoaminen on mahdollista.

Henkilökohtaisesti totean vain: "EI pidä paikansa, MITÄ VITUA!!! - EI se siitä johdu!!!"

Kenenkään ei kannata kuitenkaan huolestua, runsaalla television katselulla ja radion kuuntelulla tilanne ilmeisesti palautuu tuota pikaa normaaliksi; saattaa olla, että aivot jopa pursuilevat.
 ---
(kuva: muok. rik. riem.)




4 kommenttia:

  1. Olen henkilökohtaisesti yrittänyt surkastumisen estämiseksi viihtyä mahdollisimman paljon Yleisradion nettisivuilla, mm. Areenassa. Valtiollisia nettipalveluja muuten pääosin käytän, Historiallista sanomalehtikirjastoa ja Digitaaliarkistoa. Tiedä sitten auttaako.

    Jos ei auta, haastan valtion oikeuteen. Jos jatkossa tällaista hoksaankaan.

    VastaaPoista
  2. Olen pyrkinyt olemaan tällaisissa asioissa laajakatseinen.

    Internetiä vastaan käyn välillä kylmässä suihkussa, tuntuu että se auttaa: karvat eivät vielä ole kasvaneet kämmeniin eikä sormenpäihin ja näkökykykin vielä on jäljellä, huonontumista tosin siinä on tapahtunut. Olen sitä paitsi jo viisikymppiseksi ehtinyt. Itseruoskintaa olen harkinnut, toistaiseksi kun syyllisyydentunto oikein kalvaa, olen tyytynyt lähtemään kävelylenkille.

    Minä saattaisin haastaa valtion oikeuteen siitä, etteivät ole pystyneet viisaampaa tekemään, vaikka selkeästi ovat lupailleet.

    Ylen teema ja radio-ohjelmat ovat välttämättömiä.

    VastaaPoista
  3. Ennen sanottiin, että tuommoiseen tilaan joutuu itsesaastutuksesta.

    PS Kannattaa ainakin panna musiikki soimaan nettiradiosta taustalle, sillä musiikin sanotaan elvyttävän aivoja ja jopa uudistavan kuolleita aivonosia.

    VastaaPoista
  4. Sitä minäkin tarkoitin, internetiä, eikös Ylekin

    Musiikin kuuntelusta olen väliaikaisesti päässyt puolittain eroon, kun toisesta kuulokkeesta ei kuulu mitään.

    Riku (jouduin liikkellekannallepanoon eikä tämä suostu antamaan minun kirjautua, kun olen ollut jo tänään internetissä)

    VastaaPoista

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)