perjantai 19. huhtikuuta 2013

Mah lehden lujin



   
                     


- Esko hei , herää heti, herää!

- Mitäh...ostakaa mun kirja, ostakaa mun kirja!

- Ei mitään kirjoja, Esko, tää kirjakauppa suljetaan nyt! - Ja pyyhi vähän tota kuorsaamises räkää parrastas, mee kattoon vaikka tähtiä tai maailmankaikkeutta!

- Joo kyllähän mä, mikäs päivä tänään...

- Suoriudus nyt tiehes siitä, -huomenna meille tulee itse John Öörvingh, se on kirjoittanu paljon rumaaneita, olekkos sinä Esko kirjoittanut koskaan rumaania?

- Meneeks sellaset hyvin kaupaks, kyllä mä voisin ainakin yrittää...

- Ei tartte haaveillakaan, John Öörvingh tekee sentään ihan mitä vain, et se miellyttäis naisia! - Sulla ei oo kuin toi parta!

----



Palvelukodissa asuva Sirkka-Eliina, 73 , sanoo Kirkkonummen viesti-nimisessä lehdessä, että hän on ollut selibaatissa 26 vuotta. Nuorempana hänellä oli paitapukumiehiä, joiden kustannuksella eli. - Nykyään hän sanoo: "Työläiskourien runnomaksi en ala!"

"Työläiskourien runnomaksi en ala!",  - mikä runollisen kaunis lause.


"Kunnon porvari - tai ees yrittäjä - sais se vähän hakatakin!"

9 kommenttia:

  1. Pentti kourii kans. Tai siis Kouri takavuosina paljonkin, mutta ovat tainneet kourat pehmetä häneltä.

    Oli muuten tuosta naisesta Hesarissakin, mutta Reksin naamakuva paljon vakuuttavampi; oli elämä kourinut vähän.

    VastaaPoista
  2. Sitten piti vielä kirota pärskäytellä tätä Pano Rajalan kirjan mainoskampanjaa; Kitumarketissakin ennen kuin ehdin vähäiset ostokset koriini kerätä, kerkesivät kaupan mainoskanavalla ainakin kymmenen kertaa huutaa, että "osta" osta! osta! P.R:n paljastuskirja rakkaasta laulajattaresta..." Voi vittu, ja kun luin vielä lööbistä, kuinka mokoma sillä rahaa tahkoaa, niin oksetti!

    VastaaPoista
  3. Yritän uudelleen, oma bloginikin hylkii minua, heitti viestini suoraan roskapostiin.

    Sama lehti se taitaa
    olla, Reksille voisin tavatessa pari kymppiä heittää,;
    Sympaattinen tyyppi.

    Arvaas mita! Vanha on odottamassa Petri Nygårdin konserttia, kuten ehkä yhdestä kuvasta saattoi päätellä. Aika nuorta porukkaa täällä on, mutta eivät ne kai minua hakkaa, jos olen siivosti.

    VastaaPoista
  4. Kun onnistuin viestissäni, sanon vielä, että ainakaan toistaiseksi en ole Panu Rajalaa täällä nähnyt, kersoja elikkäs kläppejä vain.

    VastaaPoista
  5. Jaa vai niin, pari Bandidosta on tuossa vieressä. Tämähän on jännää kuin Enid Blytoneissa raastavimmillaan!

    VastaaPoista
  6. Minä olen kyllä ihan pihalla Petri Nygårdista, mutta ei kai se haittaa? Olen kuullut jotain kyllä, mutta en naamaa tai ammattia päähäni saa. Ilmeisesti muusikko vaikka nimestä päätellen voisi olla joku jääkiekkoilijakin.

    VastaaPoista
  7. Voisi olla, mutta ajattelin kokonaisen bloggauksen tehdä, Nygård on nero!

    VastaaPoista
  8. Ok. Kävin nimellä kurkkaamassa ja kyllähän mies joihinkin leijoniin liittyi. Kasvoja en kyllä muista nähneeni enkä musiikkiansa kuunnelleeni.

    Voiko sitä mediansa noin hyvin suodattaa jos ei kiinnosta kun ilmiselvästi paljonkin esillä ollut hemmo hän on?

    VastaaPoista
  9. Nykyään kyllä aika hyvin voi valikoida, kaikki on sillä tavalla eriytynyttä.

    Tuo Nygård on sellainen baila-baila, musiikki sinänsä ei ihan kauhean kummoista ole. Vähän pettynyt olin, kun sillä ei ollut niitä yläosattomia tanssijoita mukana.

    VastaaPoista

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)