perjantai 15. heinäkuuta 2011

Linnoissa ja juhlissa kreivien

- Voi kauhee, kun tääll esiintyy tänä vuonna se Paleface, mä en yhtään siedä tota fuusiojatsia!
 
- Nii-i, ei mekään mun miehen kanssa, mutta tääll on monia hyviä kunnon jatsin esittäjiä, niinku toi Elton John ja Tom Jones! - Ja sit Ricky Martin, se on jotenkin upeen aito...

- Just niin, tommonen dixieland on aina ollu mun lempimusaani. Vielä kun tänne saatais Paula Koivuniemi ja Vesku Loiri! - mulla kyyneleet valu, kun Vee esiinty yksillä rockfestareilla eikä tuolia näkynny sen perseen alta ollenkaan, telkkarista katoin. -- Toi vanhempi polvi nääs osaa.


- Mutta kai tekin uupperajuhlille tulette, sinne Paula ja Veske olis mun mielestä omiaan.


- Juu-u, härre munjee sentään. Ootko muuten kuullut, että joku heitti Tom Jonesille äijäkalsarit naamaan ja niissä oli ehta panos sisällä, aika kauheeta, eiksniin, vai mitä olet mieltä? 


- Just eikä melkein, esiintyyks muuten se Caruso siellä uupperajuhlilla ja saakohan vip-lipuilla kuin paljo samppanjaa?




4 kommenttia:

  1. Mulukku Akulla! Onko vessan seinästä reväisty kuva? ...tai kukakohan se näitä piirteleekään? En muista.

    Toi pikkareiden heittely on kyllä jotain aivan fantastista, kunhan vain en tarvitse itse olla sellaista katselemassa.

    Kerran olin J. Sillinpiän esiintyessä ja joku sieltä punaiset nimettömänsä heitti jotka artisti lennosta koppasi käteensä, ja se saatana painoin ne kasvoilleen, mutta en muista, mitä lausakehti säkeiden sekaan. Ehkä vaan päästeli tukahtuneita aivastuksia...

    VastaaPoista
  2. Mahdollisesta yhdennäköisyydestä huolimatta kyseessä ei ole mainitsemasi sankari, vaan eräs Mulukku-Makkonen. - Mainitsemasi sankarin kustantaja ei tuollaisia suvaitsisi.

    Pikkuhousuista aitous on kai lähtenyt, minulla on käsitys, että varta vasten konserttia varten niitä ostelevat. Kun luin, että Tom Jones niitä Porissa lavalle sai, en tiennyt ketä sääliä. - Yleisöä, Tom Jonesia vai pikkuhousuja?

    VastaaPoista
  3. Äläs nyt, kun minä olin kerran Martan kanssa uupperajuhlilla Savonlinnassa. En ymmärtänyt mitään, ja luulen ettei Marttakaan, vaikkei se mitään sanonut. Mutta linna oli komea.

    VastaaPoista
  4. En minä epäile lainkaan, etteikö noissa juhlissa mukava olisi käydä, ei kai koko Suomen kerma niissä muuten viihtyisi.

    Kerrotaan, että joskus VIP-lippulaiset pyytävät kääntämään musiikkia hiljaisemmalle, kun se häiritsee seurustelua.

    VastaaPoista

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)