perjantai 4. maaliskuuta 2011

Meillä kaikilla oli niin mukavaa












Angela Merkkikarkki saapui jo aiemmin.

Sitten saapui se hetki, jolloin Silvio saapui - Jyrki Kataisen kutsusta - Helsinkiin. Jyräys varmisti näin paikkansa historiassa: Ai se joka kutsui Berlusconin?

Silvion saapuessa kävi huokaus.

Suvi: IIIK, mä kualen!
Jyrki: IIK, mä kualen!
Jyri: IIK, mä kualen!
Paula: IIK, mä kualen!
Henna: IIK, mä kualen!
Jan: IIK, mä kualen!
Alexander: IIK, mä kualen!
Anne: IIK, IIK, IIK, IIK!

(kuva:iltasanomat.fi)

9 kommenttia:

  1. "IIK, antakaa kun mäkin nualen!" (tuntemattomaksi jäänyt tupeetukka pamppurivistön katveesta)

    VastaaPoista
  2. "Ei se nyt käy, me ollaan Silvio ihan ite tänne hankittu."

    VastaaPoista
  3. Piru vieköön kun yleiset bordelletkin vielä Suomessa Silvion myötä sallittaisiin.

    VastaaPoista
  4. Bordelliasiaa pitää kysyä naiskansanedustajilta. Tämän asian päätösvalta kuuluu mielestäni yksin heille. Jos he huutavat, että IIIIk, mä kualen, niin siitä vaan. Jos he huutavat vain IIIKiä, niin sitten ehkä ei.

    VastaaPoista
  5. Laitan kuitenkin kokouksen kunniaksi arvokasta musiikkia, bordelleilla tai ilman.

    VastaaPoista
  6. Hiukan ihmettelen tätä Berlusconi-vihaa. Jos nyt vanheneva mies sattuu tykkäämään nuorista, kauniista naisista, mitä pahaa siinä on?
    Muistatko millaista elämä oli ennen feministien valtaannousua? Urkki kävi vieraisssa sen kun ehti ja kansa myhäili, että on meillä virkku maanisä. Ranskan presidenteillä kuului olla vähintään yksi rakastajatar ja avioton lapsi. Muistatko Kennedyt? Kaikki tiesivät, että ne veljet nussivat kaikkea joka liikkuu, mutta kovasti vaan surtiin, kun niitä ruvettiin ampumaan.
    Ennen aikaan oli jopa normaalia, että mies katseli naista "sillä silmällä."
    Ja nyt - itkettää joka sana. "Viipyilevä katse" oli viimeinen niitti, joka sai minut siirtymään murisevien sovinisten yhä pienenevään, mutta rattoissaan joukkoon.
    Minusta Berlusconi on italialaisten oma kunnia tai häpeä. Meidän ei tarvitse liittyä tuohon eurofeministien kiljuvaan kuoroon joka lyö ja vihaa kaikkea, mikä seisoo.

    VastaaPoista
  7. Urkin Domina-rouvan, Kennedyjen Marilynin muistan.

    Minä en paheksu millään muotoa Silvion yksityiselämää, olen jopa sitä mieltä ettei se kuulu mihinkään eikä kenellekään.

    Näyttäisi siltä, että mies on vuosien varrella koplannut omia bisneksiään ja politiikkaa sangen sujuvasti. - Mafiayhteyksistä en viitsi puhua mitään, kun Italiassa ei kai politiikan huipulle pääse monikaan ilman niitä.

    Sitäpaitsi Paavo Lipposen kohtalo säälitti minua, kun tyhmänkankean miehen edestä vei härskisti elintarvikeviraston Italiaan, tölväisi vielä piruuttaan suomalaisesta ruoasta.

    VastaaPoista
  8. Bisneksien ja politiikan koplaaminen lienee enemmän sääntö kuin poikkeus kaikkialla maailmassa. Muistammehasn Urkin koskikaupat? Entä Ike "Etusormi" Kanervan synttärit? Paavo Lipposen putkikonsultoinnit? Erkki Liikanen Suomen Pankin pääjohtajana!!!!!

    VastaaPoista
  9. Juuri noin synkältä se näyttää, ei silti oikein toimi sekään jos sanotaan, että sitähän kaikki tekevät.

    Todenpuhuakseni minua Silviossa ärsyttää hänen tavattoman itserakkaat ilmeensä. - Giulio Andreotti ei varmasti ollut parempi, osasi vain kaiken piilottaa sopivan synkkään ulkomuotoon.

    Valto vertasi Berlusconia Mussoliniin, itse en ole eri mieltä.

    VastaaPoista

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)