tiistai 25. lokakuuta 2011

Suuri karppaus



...sit mä harrrastan vielä larppausta, varppausta, harppausta , skarppausta ja karppausta!...tulikohan siinä kaikki...hmmm?

- Mutta eikö tuo karppaus ole ruokavaliona vaarallinen, professorikin siitä varoitteli?

- Siinä nähdään taas, ettei ne professorit mitään ymmärrä, heti lähetin sille vihaisen postin, kun haastattelunsa luin! 

- Mutta, eikö...?

- Kato nääs kun ei noilla professoreilla ajatus riitä, tuokaan ei voi ymmärtää sitä parempaa oloa, jota mä heti tunsin, kun karppauksen aloitin!...Siis, jo ennestäänhän mä  noudatan melkein kaikkia muitakin ruokavalioita, joka kerran kun uuden olen lisännyt, heti on tuntunut paremmalta - nykyään mulla on aivan mahottoman hyvä olla!
---
(Iltalehti: postia...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)