tiistai 15. syyskuuta 2009

Vastinetta

 












- No moi Tapseli, mä oon tääll Tallinnassa ihan kauheessa pulassa! Mä tulin tänne asentaan ne uudet silikonit, mutta ny mä huomasin, ettei mulla ookkaa yhtään rahaa, kun kaljakin on niin kauheen kallista...Mä soitin jo Ilkalle, mutta se sano, ettei se nyt voi, ja käski soittaan sulle.

- No mutta kultsu! Ihan humanismin nimessä ja lähimmäisen rakkauden tähren, mää lähetän sulle rahaa. Kuin paljon pistetään ?

 - Tota noin... lähetä nyt ainakin muutama tonttu, ni se just ja just riittää. Ja mä maksan varmasti takasin, ihan sillä samalla tavalla, kun ennenkin.   

- Rahat on sun tililläs ennenkuin huomaatkaan. Sullahan on se sama tili edelleenkin käytössä?

- Juu on, on! Kyl tää markkinatalous, vaimikäseoli, on hienoo, kun kumpikin saa sitä mitä ansaitsee. Mä saan nää jättiposat ja sä saat sitä piiskaa. Mut nyt mun täytyy mennä, kun toi Igorikin haluu jotain..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)