maanantai 21. syyskuuta 2009

Nuljua nuorisoa

 










Keskustapuolueen nuorisoseuran rientoja


Aina nuorekas,nuorisoliiton tukema  ikinuori Matti Vanhanen 55 v lähti tänään käymään isossa maailmassa, New Yorkissa. 

No mä lähen chillaileen ja sit heittään läppää ton Yk:n pääsihteerin kans. Vähäx makeeta!

Mul on matkalaukku täynnä tota pulgaarian jugurttia, ku se on mun maitofeissin salaisuus. Ei tuu mitään ryppyjä. Mut se on kyl niinku tosi tehokasta, pitää varoo, ettei saa yliannostusta ja rupee liikaa muistuttaan tota neukkujen politbyroota. Joku sano, et mä muistutan jo vähän sitä Leonid Brezneviä, ainaki henkisesti...

Ja VITTU, turha rupee pelkää mitään, tän matkan maksaa valtio. Mun ei tartte rupee, täll kertaa ainakaan, kentältä soitteleen, et kuka haluis mun palaavan ja maksais mun lennon Suomeen! Sitä paitsi silleenhän mä en pääsis ikinä takas, ku Artsilta ja Tapsaltakin on rahat loppu. Saaks lähettää terkkuja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)