torstai 7. heinäkuuta 2016

Plokkaus


Yhtään ei väsytä, uni ei tu mun silmään, mutta  kieltämättä olen välillä aika uupunut. 

Fillarikommunistit senkun ajelevat sitä baanan alamäkeä kaheksaakymppiä, kun minä joudun siinä samoil moil, Mannerheimintien valoissa, suorastaan matelemaan sellaisen pikku-Audin takapenkillä. 

- Sen vaan sanon, että kaikki eivät kestä, perussuomalaisuuden jättäneet ovat hekin fillari- tai potkulautakommunisteja ja huonoja suomalaisia,  - etten sanos, että ihan mulkkuja . 

Kestoltaan heikkoina nuo entiset perussuomalaiset sanovat, että hallitus sitä ja hallitus tätä, mutta eivät osaa ottaa huomioon tosiasiaa, että auto on ollut pakko myydä, fillari kunnostaa ja akka pantata kaniin, koska fillarikommunistit ajavat niin kovaa, - eikä tässä maailmassa ole mitään oikeutta eikä suoruuden rotia. 

Vielä huonoille suomalaisille, surkeille komukoille, sanoisin, että minä en aja pelkästään pikku-Audin takapenkillä, kuten matalamieliset väittävät, vaan minä olen usein päässyt myös lentskarin kyytiin. - Ja maailman merkkimiehiä olen tavannut enemmän kuin Lassi Relander!

Aiemmin kysyin plokissani, että "Onkohan Luxemburgin juomavedessä jotakin vikaa?", mutta minun täytyy teille suoraselkäisenä suomalaisena ja Iivisniemeläisenä miehenä vakuuttaa, että mistäs mä muka sen voisin Brysselissä palajon aikaani viättäneenä tiätää. - Siälä Shablista ja välillä kaljaakin, Schorschbräu’s Schorschbock viisseiskaa, juatiin. Turmeltunutta menoa.

Me perussuomalaiset teemme kovaa arbeittia ja jobbaamme sananvapauden puolesta, jööraten siinä kovempaa kuin ketkään muut. 

8 kommenttia:

  1. Mites olikaan tuon ilmaisunvapauden puolesta? Sanahan ei ole vapaa.

    VastaaPoista
  2. Sanan täytyy olla vapaa ja ilmaisuvapauden suurta, Soinia saa kehua. Yleisradio silti pruuttaa sellaisia valhetietoja, joista saa käsityksen, että Soini olisi potslojo kaputt!

    VastaaPoista
  3. "Töihin, töihin", sanoi Lapatossu. Enkä epäile etteikö Soini yhtä kovasti töitä tekisi? Eli, ainakun työnjohtaja (= äänestäjät) tulee häntä lähelle, hän pompahtaa (kuin vieterinukke laatikosta) ministeriauton takapenkiltä ja alkaa hokea "töihin, töihin"...

    Niinpä niin.

    VastaaPoista
  4. "arbeitti tekee vapaaksi", tapaavat soinilaiset välillä todeta. (Tämä oli kohtuutonta, niin kohtuutonta, soini on kuitenkin opportunisti eikä opportunisteilla ole mielipiteitä, heillä on puolue. Ainakin tässä tapauksessa.)

    VastaaPoista
  5. Tähän tietysti kuluu aikaa... mutta tulee aika, kun lapsenlapsenlapsemme etc muistelevat, "muistatko silloin kun Soini sanoi"... ja molemmat purskahtavat äkkiä hillitsemättömään nauruun.

    Voi hitsi, me emme saa tästä nauttia. Tai saammehan me, livena. Soini tänään sitä, huomenna tätä, ylihuomenna ties mitä, eilen eri mieltä... Hyvä Soini! (aploodeja)

    VastaaPoista
  6. Sinulla on hyviä kipaleita aina ehdottaa, milloin bluesia milloin mitä muuta. Itse diggaan tästä laulusta kun olen entinen merimies, eli n.s. ex-seilori.

    https://www.youtube.com/watch?v=6KxX9JOM6hY

    VastaaPoista
  7. Niin, olethan sinä laivaston alikersantti. Eli melkein kontrapursimies. Itse olen vain kirjurikorpraali, jalkaväki, PorPrik5KompJaos2KorHorRyk4.

    VastaaPoista
  8. Herra Petterin nyt kuuntelin, se on upea. Sanat ovat vaikuttavat.

    VastaaPoista

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)