maanantai 8. helmikuuta 2016

Loistavan upea, mutta myös erityisen hyvä...


Van Morrison.


9 kommenttia:

  1. Arvaa mitä? Minä tykkäsin tästä, kerrankin musiikkimakumme kohtasi:)

    VastaaPoista
  2. Ihanan jatsahtavaa. Ja basso sanoo koko ajan DUM DAM dUMP DMp dUM.

    Joku sanoi joskus jossain että "basso on bändin munat". No niin on.

    VastaaPoista
  3. Se on mukavan keinuvaa tuo Vanin jatslaulu. Basisti basisoi mukavasti.

    VastaaPoista
  4. Rauno Räsäselle, joka on kuollut, suosittelin aikoinaan tätä kipaletta

    oi kaihon kyyneleet

    Räksä väitti että pitää tästä, soitti itse kitaraa, en usko silti että piti, minä pidän tästä kovasti koska olen ex-rumpali. Ja tässä on huumoria. Ja Basso, joka on, on mahtava! (Vaikka kitaristi tietysti kunkku on. Olkoon vaan. Ei se mua haittaa.)

    VastaaPoista
  5. Kun kuunteli tän jutun ilman kullokkeita, ei kuullut bassoa yhtään! Eli, rakkaat ihmiset, teillä pitää olla kuullokkeet korvilla jos kuuntelette musiikkia! (Jos taas aviokumppaninne huutaa että "tuleppas hoitamaan aviollisia velvollisuuksiasi", eli tiskaamaan astioita tai imuroimaan laattioita, kuullokkeet tietysti myös pitää ottaa pois korvista.)

    VastaaPoista
  6. Minä epäilen, en ole varma, että tuon olen sinun linkkaamanasi jostain kuunnellut. Saattoi se olla se Torrezin ja Waitsin yhteinenkin, jota en nyt pikaisella selaamisella löytänyt. Tämä voi olla tyhmää, mutta tuosta esityksestä mieleeni tulee Mannemenuetti. Tykkään sen musisoinnista ihan saatanasti. Aivan lesana, eli laestadiolaisena.

    VastaaPoista
  7. Joo, mää näitä tänne oo heitellyt. Ja muista miten Waitsista säpsähdit saatanasti kun kuulit sen - mikä tää nyt on - sen yhden version siitä yhdestä piisistä.

    (huokaus)

    On aika hirveesti hyviä biisejä. Ja sit on vielä enemmän, potenssiin biljoona, huonoja biisejä. Ei niitä kaikkia ehdi.

    VastaaPoista
  8. Kaikkia ei kannata kehittääkään. Minä jätän huoleti paljon hyvää musiikkia pois, koska se ei miellytä minua. Musiikki ei ole matematiikkaa, vaikka jyrbäuunot niin väittävät.

    VastaaPoista

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)