lauantai 5. heinäkuuta 2014

Mutta suurin kaikista on rakkaus






Rolf: Kuule Jimmy, minä olin tänään sillai yhden hemaisevan 15-vuotiaan kanssa.


Jimmy: Ai kauhee, kuinka saatoit niin vanhan kanssa?


Rolf: Laitoin silmät kiinni ja käytin mielikuvitusta.


Jimmy: Oletko muuten koskaan käynyt synnytyslaitoksella, minulla on sinne avaimet...



Rolf: Olenhan minä synnytyslaitoksella käynyt monestikin, henkilökunta päästää minut sisään, kun olen julkku. Keskoskaappi vetää minua erityisesti puoleeni.


Jimmy: Ymmärrän. Minäkin käyn siellä usein ja poistuessani käyn ruumiskellarissa jättämässä vainajille viimeiset tervehdykseni. 


Rolf: Joskus vain ajattelen, etteivät ihmiset ymmärrä todellisesta rakkaudesta mitään.


Jimmy: Minäkin olen sitä joskus ajatellut, tämä aika kaipaisi lisää romantiikkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)