sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Rakastavat onnittelut




- Rakkaani, olen hankkinut sinulle ihanan lahjan syntymäpäiväksesi, - en mitään tavallista roinaa!

- Iiik, ai ku ihanaa, anna kun mä arvaan - onko siinä timantteja?

- Ei-i ole, vielä parempaa, arvaas uudestaan!

- Nyt mä tiedän, se on se Malediivien matka, josta ollaan haaveiltu!

- Aika hyvä arvaus, mutta ei se ole se.

- Kerro sitten, tai anna se heti, mä en kestä enää!

- Saat kyllä sen hyvin pian...vielä vihjaan, että se on ainutlaatuinen, tällaista ei aiemmin...

- KERRO!

- Hyvä on rakkaani, minä ilmoitin sinut sellaiselle Marsin matkalle! - Lähtö on paljon myöhemmin, mutta jo huomenna matkustat valmennuskurssille, joka kestää siihen asti!  Saat kerrankin matkustaa tarpeekses!

- Ai jaa...kauanks se matka kestää?

---

(Iltalehti: Etsitään...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)