keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Kyllä, herra pääministeri




Beibi, beibi tule hinkuttamaan
Kun hissimusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun suomikaksnelosta selaa


Minä olen tekstarimies
Tekstarimies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu tekstitekstausmies!


Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahtoisin sun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
ja tekstaan sitten sinua poskeen


Minä olen tekstarimies...


Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?

Minä tekstareistas sun aivan hullaannun
Sua tahdon tekstata mieleen!

 

Minä olen tekstarimies...

Beibi, kai mä kysyä saan
Joko pääsit hyvään oloon?
Jos et niin otetaan uudestaan

Minä tekstaan sua hampaankoloon

Minä olen tekstarimies...

 

Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi sähköpostisi anna

Minä saavun kun saapuu meilini
Korvan taakse sua tahdon heilini

 

Minä olen tekstarimies...

Beibi, miksi vastaa et?
Mikset lue viestejäs?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua tekstata voin mä kalloon

 

Minä olen tekstarimies... 

---

Anteeksi, Juice Leskinen - Kiitos, Matti Vanhanen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)