maanantai 24. syyskuuta 2012

Eiku AIKU Innovoi





- Olen aikonut hieman sivistää itseäni, haen sitten vaikka vähän parempiin hommiin, tai ainakin kehityn tässä nykyisessä!

- Sehän on hienoa, koulutus kannattaa aina!

- Nii-i, mä luin lehdestä että nyt olis Raahessa tarjolla mulle sopiva, sellanen vanhemman Facebook suorittajamestarin oppisopimuskoulutus! - On siinä tosin vielä pieniä esteitä...

- Niin...

- Kun mä luin lehdestä, että siellä Raahen aikuiskoulutuskeskuksessa on tappioiden vuoksi yt:t meneillään, meinaavat henkilökuntaa vähentää. Meinaan, että pystyykö ne tarjoamaan tarpeeksi pätevää koulutusta: erityisesti mua kiinnostaisi syventävät opinnot kavereiden hankkimisessa ja luovassa lörpöttelyssä. Ainakin tossa jälkimmäisessä mulla on selvästi lahjoja... Onkohan niillä varmasti riittävän päteviä luennoitsijoita, tuleekohan Zuckerberg puhumaan?

- Ky-kyyllä se varmaan tulee ja ky-kyyllä ne varmaan pystyy, älä yhtään huolehdi.

- Sit olis yks toinenkin juttu. Mä en millään uskalla ehdottaa tätä mun pomolle, sen pitäis antaa vapaita, maksaa mun majoitus lähiopetuspäivillä ja vähän muutakin.

- Turhaan pelkäät, se ihastuu aivan suunnattomasti tuollaiseen valmiuteen itsensäkehittämisessä. Lupaat vielä, että teet sen metallipajalle oman Facbook-profiilin ja hankit siihen vielä vaikka Tyynen grillikioskin ja Penan autokorjaamon kavereiks.

- Mä menen heti huomenna kysymään;  AIKU käy hyvästi, EIKU hyvin!

----
Kaleva: Facebook-oppisopimuskoulutus...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)