sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Onks tukka hyvin, näkyyks klommo



- Oletko huomannut lehdissä niitä lukijan kuvia? Minä se olen jo pitkään toiminut sellaisena omatoimisena kuvajournalistina...

- Tietysti olen huomannut, mitä olet..

- Vaikka mitä, " Oma kaupunki"- lehdessä on ollut monta otostani! Parhaista voin mainita esimerkiksi kuuluisan "raitiovaunu törmäsi autoon!" - Siitä erotti selvästi, ettei autoon mikä tahansa fläkki ollut tullut, vaan KLOMMO!

- Klommo on tietysti tärkeintä tuollaisessa...

- Tietysti mä haaveilen oikein jymykuvasta, jossa olisi verta ja suolenpätkiä. Sellaisesta ne voisi maksaa oikein kunnolla...

- Ehkä ei kuitenkaan...

- On mussa tää julkkiskuvaajankin puoli, Seiskapäivään olen lähettänyt monia kuvia. Paras oli Tuksusta, kun portsari heitti sen niskaperse-otteella ulos ravintolasta! JA ARVAA MITÄ! - Ne pöljät toimittajat ei suostuneet julkaisemaan sitä! Kertoivat, että Tuksun biletyskuvia heillä on jo muka kolmenkymmenen vuoden tarpeiksi.

- Taitavat pirut julkaista vähin äänin myöhemmin ja jättävät sinulle sen kympin maksamatta!

- Sitä minäkin pelkään! - Kerran olin aika hilkulla onnistua oikein jättijymykuvassa. Pääsin yhden julkkiksen kanssa samaan kuvaan. Kaveri näppäsi ja se julkkis näytti siinä kuvassa vielä peukaloa ylöspäin, virnisti ja puristi mua harteista!

- Siinä on varsinaista kohukamaa!

- Niinhän se on! Kävi vaan niin hassusti, ettei me kaverin kanssa  muistettu mikä sen nimi oli, vaikka ihan kielen päällä pyöri. Sanoivat siellä lehdessä, että nimen tietäminen on vähimmäisvaatimus!


-
(Kuva: en.wikipedia.org, Skuuppihaukka)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)