keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Minä selviydyn

Urpaanin kaupunkikulkijan selviytymispak.
- 1,5 litr. raikast. vett. pullos. käd.kulj.
- Hengityssuoj. vaihtosuulakeilla (huom! vara 2kpl!)
- 3 litr. raikast. vett. selkärep.(vara!)
- 5 litr. kanister. tarp.tek.vart. jos porttikong. ei lähel.
- 2 prk. energ.juom.
- Aurink.lasit mall. lask.varj.jääkr.
- 15 kpl sukl.patuk. (hyla)
- Kolikk. automaat. vart.
-  Musiikk.soitin isol. muistikortil.
- Miel. 3 kpl. erilais. älypuhelim. (->Huom! Feisbuuk!)
                                                             -Tekstaripalv. (ilmanlaatu, sääpalv,hangen  
                                                           kork)  


- Ja minkäs takia jäit eilen pois koulusta?

- No, kun mä sain sellasen tekstarin...

- Tekstarin...?

- Nii-i, ku mulla on sellanen palvelu, että jos ilmanlaatu on huono, ni ne varottaa, ettei saa mennä ulos!

- Ja sait sellaisen...tekstarin?

- Joo-o, mut ei se sit ollukaan sielt ympäristöpalvelust, kun yks Jassu vaan lähetti, et ei kantseis mennä kouluun, kun ois muutaki...

- No, sehän on selvä sitten! Menepäs tunnille siitä...


- Joo, mut voisinks mä täyttää jossain mun vesipullon, ku mull ei oo ku kaks litraa varalla? Onks tuol automaatis muuten lakrtsin makusii hyla-patukoita, joiss ei oo pähkinää...?

----
(hs.fi/omakaupunki: tekstari kertoo...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)