keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Polititseeraaja Waihetus Contori


Mite mahta ne tuolla mun selkän takana Waihetus-, Laina- ja Depositioni-Contorissa puuhailla, kun eivät enää edes niitä yks satamarkkaa minun kuvalla tillverkkaa. - Yks paljo skit sieltä mine päälle regnaa, pesulle tässä kaipaa, vaan mitäs se sit hjälpaa kun viikon päästä olen taas yltä päältä sellasessa ilmestyskirian liassa.

Tuohon nästan viereen tuli kerran sellanen explodeeraussäiliö ja mun perssen alla eksisteeraa sirpaleita  - mutta siite mine en kyllä yhtään pitänyt kun se yks entinen direktööri urineerasi yks skit housussa mun jaloille sellasessa tuhannen tulenpalavan väkiviinakekkulissa.

Lycka ett saa istua selin Depositio Contorin suuntaan.

Tuttuja ei tästä paljo havainoitseeraa, ei ole Runebergiä näkynyt moneen ajastaikaan, ennen oli yks hieno civiliseeraus, kun lauvantaisin seuraannuimme. - Vieläkö asujaitsee siellä Borgån rauhassa?


(kuva: taloussanomat: Suomen pankin kosto)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)