torstai 23. syyskuuta 2010

Takapihalla





























Tota,  sitten kun mä meen sinne, niin saanko mä avaimen, vai onko siellä joku sihteeri avaamassa?

Juu tottakai saat avaimen, mut mä kyl luulen, ettei sitä välttämättä tarvita. Siirrät vaan niitä roskapusseja vähän sivummalle ja jos siin on viel joku pönkkä, niin sit se. 

---

Nyt mä tota muistan, etten mä tiennyt mitään erostani ennenkuin ilmoitin siitä julkisesti. Kun ne lehtimiehet aina kyselee kaikenlaista, niin mä ajattelin, ett kerrankin sanon jotain muuta kuin: minulla ei ole  muistikuvaa! - Vahingossa sitten lipsahti...













(kuva tiistain Iltalehdestä/ Matti Matikainen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)