tiistai 29. kesäkuuta 2010

Kehitysnäkymiä


Tota noin, ootsä muistanut alentaa sen firman kuulakärkikynien tilauksen viiteenkymmeneen? Mut toki me ei, tota noin, pelkillä leikkauksilla tästä selvitä, pitää olla dynaamista liikkuvuutta ja kasvuhakuista ekspansiivisten tavoitteiden asettelua. 

Se, ett me jouduttiin sanomaan ylös mun sihteeri vuotta ennenkun se olis päässy eläkeputkeen, osottaa, ett mäkin oon valmis henkilökohtaisiin uhrauksiin, tää on, tota noin, yhteispeliä tää.

Sit katseet ylös, myönteistä positiivisuutta, tota noin!

Mä oon itsestäänselvän varmasti huomannut, ett meidänkin firman täytyy mennä facebookkiin, siell on potentiaalisesti erittäin suuret mahdollisuudet kasvattaa possibiliteettiaan. - Meinaan, ett se kaivurimieskin, missä se olisi ilman facebookkia, ei varmaan missään!

Täss aika mielenkiintoisessa kaivurimies-reportaashissa muuten kerrotaan, ett sellanen, mikä ei oo facebookissa, ei oikeestaan establisheeraa ollenkaan, silt puuttuu ikäänku eksistenssi. Mä jätän tän nyt sulle luettavaks, alotat sitte tän meidän facebook-projektin internetin verkkoon. Sen mä vaan sanon, ett heti siin on tärkeää -aa ja oo- ett ilmottaudutaan mahdollisimman monen julkkiksen kaveriks. Sillai tulee, tota noin, paljon ilmasta mainosta, jost ei tartte maksaa mitään.


Ett, me ei jäädä laakerin oksilla lepäämään, pitää olla organisaation kykyä haasteisiin vastaavaan valmiuteen sopeutua tilanteisiin, sano!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Juttujani ei ole pakko uskoa – »enhän niitä usko itsekään», sanoi entinen eukko.(Rabelais: Pantagruel)